Office 2007 i 2003
castrol
2007-07-19 12:14:02 UTC
Mam zainstalowane dwa office 2003 i 2007. Pojawia sie jednak mały problem
przy starcie. Za każdym razem jak odpalam np worda 2003 to on cos tam
instaluje. Następnie jak odpalę worda 2007 to on znowu "trwa konfigurowanie
produktu microsoft office 2007". Czy jest jakieś rozwiązanie które pozoli
tego uniknąć.
Po prostu przez pewien czas musze popracować na dwóch systemach bo np
acrobat nie działa z Of.2007.
krzysiekp (msinfo.pl)
2007-07-21 08:47:14 UTC
Witam,

Proponujê odinstalowaæ oba pakiety. Nastêpnie osun±æ klucz rejestru HKLM >
Software > Microsoft > Office oraz katalogi Office w Program Files.

Zainstalowaæ pakiety ponownie, nie mo¿e Pan jednak instalowaæ 2 programów
Outlook.

Czekam na rezultaty.
--
Krzysztof Paciejewski

Specjalista ds. Pomocy Technicznej
Pomoc Techniczna Microsoft

http://support.microsoft.com

// Uprzejmie proszê o nie wysy³anie zapytañ bezpo¶rednio na mój adres email.
Zapytania takie pozostan± bez odpowiedzi, gdy¿ adres ten nie jest
monitorowany. //
Mam zainstalowane dwa office 2003 i 2007. Pojawia sie jednak ma³y problem
przy starcie. Za ka¿dym razem jak odpalam np worda 2003 to on cos tam
instaluje. Nastêpnie jak odpalê worda 2007 to on znowu "trwa
konfigurowanie
produktu microsoft office 2007". Czy jest jakie¶ rozwi±zanie które pozoli
tego unikn±æ.
Po prostu przez pewien czas musze popracowaæ na dwóch systemach bo np
acrobat nie dzia³a z Of.2007.
IDKrzych
2007-07-21 11:03:57 UTC
Post by castrol
[...]
a moze skorzystaj z VirtualPC i obrazu Visty z officem 2007 (jest dostepny
do sciagniecia z MS gotowy obraz systemu z officem w wersji czasowej 3mies)
ja wlasnie korzystam z obrazow vhd sciaganych ze stron MS -> jakos
przyjemniej sie uzywa virtualnych maszyn niz "balaganienie" sobie w systemie
... dzieki temu moge sprawdzic jak cos mi sie zachowuje pod IE6 lub IE7, na
XP lub Viscie itd. itd. poprostu odpalam sobie odpowiednia virtualna
maszynke. MS udostepnia sporo czasowych wersji gotowych obrazow ... mam
nadzieje ze po wygasnieciu tych obecnych pojawia sie jakies nowe :)
pxd74
2007-09-04 18:04:46 UTC
Post by castrol
[...]
Poczytaj tutaj:
Information about using 2007 Office suites and programs on a computer that
is running another version of Office
http://support.microsoft.com/kb/928091
--
Pozdrowienia