średnia arytmetyczna, wzory, Word
bidulka
2007-01-31 18:20:01 UTC
nie wiem jak wstawić symbol średniej arytmetycznej i wzór w Word?
symbolu tego nie ma w spisie symboli.
darnad
2007-01-31 23:10:00 UTC
Sprobuj wlaczyc dodatek Equation (sluzy do edycji skomplikowanych rownan). W
tym celu wybierz Wstaw -> obiekt i z listy wybierz wlasnie edytor rownan
equation. Moze sie tak zdarzyc, ze nie bedzie go na liscie, wtedy nalezy
wyciagnac skrot edytora na pasek zadan. W tym celu wybierz widok->paski
narzedzi->dostosuj , zakladka "polecenia", kategorie "wstaw" i na prawej
liscie odszukaj edytor rownan. Przeciagnij go myszka gdzies na pasek w
Wordzie. Ta ikonka uruchamia dodatek do edycji rownan. Jest on intuicyjny,
wiec nie bede tlumaczyl jak, co i gdzie sie robi. Jakby byly jakies problemy,
pisz.

DM